بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


ایرانی-ها-مانند-تیمهای-بزرگ-خود-را-آماده-میکنند

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- مسئول امنیتی تیم ملی ایران گفت: با ملی‌پوشان ایران زندگی کرده‌ام و آنها مانند تیم‌های بزرگ در حال آماده‌سازی خود برای جام جهانی هستند.

به گزارش بیست چهارده، ژنرال ژیل که طی سال‌های گذشته در سفارت برزیل در ایران مشغول فعالیت بود و به زبان فارسی نیز آشنایی دارد گفت: شناخت خوبی از فرهنگ ایران دارم و ایرانی‌ها را به خوبی می‌شناسم ضمن اینکه وضعیت تیم ملی در حال حاضر بسیار مطلوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حاشیه‌سازی‌های اخیر آیا مشکلاتی را در اطراف تیم ملی نمی‌بیند، افزود: مشکل خاصی را احساس نمی‌کنم تیم ملی ایران مانند همه تیم‌های بزرگ خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند. کی‌روش احاطه خوبی به تیم ملی دارد و نظم و انضباط مطلوبی را به ملی‌پوشان ایران منتقل کرده که از نزدیک شاهد این اتفاقات هستم.

ژیل در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایران توانایی صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد یا خیر، گفت: من با ملی‌پوشان ایران زندگی کردم آنها جوان، با انگیزه و با سرعت هستند و چرا نباید این اتفاق بیفتد؟ تیم ملی ایران انگیزه بالایی دارد و امیدوارم بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

وی در این باره که وضعیت برزیل را چگونه می‌بیند، یادآور شد: تیم ملی کشورم شرایط خوبی دارد. ما با وجود حریفانی مثل آلمان، آرژانتین و اسپانیا امیدوار هستیم تا بتوانیم ششمین جام را در خانه نگه داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:ایرانی ها مانند تیم‌های بزرگ خود را آماده می‌کنند , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com